Verzenden en bezorgen

Verzending
Wij houden u graag op de hoogte over de status van uw bestelling. U ontvangt dan ook bij elke statuswijziging een e-mail van ons om u hierover te informeren.

Levertijden
Bij al onze producten staat een verwachte levertijd vermeld. Omdat wij vrijwel bijna enkel maatwerk leveren houden wij een verwachte levertijd aan van 2-5 werkdagen en soms van 3-7 werkdagen. Indien je een niet gepersonaliseerd product besteld is de verwachte levertijd 1-3 werkdagen. 

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te versturen. Soms lukt dat niet binnen de verwachte levertijd vanwege onmacht. Je wordt hierover dan uiteraard door ons geïnformeerd zodat je op de hoogte blijft.

Tijdens de drukte van o.a. Black Friday, de decembermaand en andere feestdagen hebben de pakketdiensten enorme hoeveelheden te verwerken. Hierdoor kan het zijn dat jouw pakket onderweg is. Hou daarom goed je track & trace code in de gaten om je pakket te volgen. Helaas kunnen wij hier niets aan doen en/of versnellen, wacht daarom rustig tot het pakket geleverd wordt.

Track & trace
Wanneer je pakket is aangemeld voor de bezorging ontvang je hiervan een e-mail met een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Doorgaans wordt je pakket de eerstvolgende werkdag aangeboden. Het kan zo zijn dat dit door onverwachte omstandigheden niet lukt. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. De bezorger zal zijn of haar best doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.

Verzendkosten binnen NL
Brievenbuspakket 0-2kg €3,95
Pakketpost €4,95

Waarom geen gratis verzending?
De reden waarom wij geen gratis verzending aanbieden is eigenlijk heel simpel. De kosten die wij maken om jouw pakket te versturen moeten hoe dan ook betaald worden want zoals je weet bezorgen DPD, DHL en PostNL helaas niet gratis. Veel andere webwinkels kiezen er voor om deze verzendkosten te ‘verstoppen’ in de kosten van de producten. Wij hebben er voor gekozen om dat niet te doen. Want wanneer wij dat zouden doen en jij een grote bestelling plaatst betaal je in feite meer verzendkosten dan iemand die maar een paar producten koopt en dat vinden wij niet eerlijk. Wij houden het graag transparant zodat jij precies weet waar je voor betaald.

Bezorging
Het pakket wordt 1 keer aangeboden door de bezorger. Ben je niet thuis? Dan probeert de bezorger het bij de buren af te geven. Je ontvangt hierover uiteraard bericht in de brievenbus. Wanneer de bezorger het pakket ook niet bij de buren af kan leveren, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde pakketpunt afgegeven waarna jij 1-2 weken de tijd hebt om het pakket hier af te halen. Ook hiervan ontvang je uiteraard bericht middels een briefje in de brievenbus.

De bestelling wijzigen of annuleren?
Ben je iets vergeten en is je bestelling nog niet ingepakt en/of onderweg? Dan kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice. Let op: het annuleren van de bestelling kan alleen bij niet gepersonaliseerde artikelen. Heb je iets besteld dat wij moeten personaliseren? Dan is annuleren niet mogelijk mits wij de bestelling nog niet hebben geproduceerd.