VEELGESTELDE VRAGEN

Bestelproces

Nee, het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen via Facebook of Instagram omdat dit onoverzichtelijk is en er daardoor iets vergeten kan worden of niet duidelijk is.

Alle bestellingen dienen geplaatst te worden via onze website www.hippeprintjes.nl of bij maatwerk via email naar info@hippeprintjes.nl.

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling telefonisch door te geven of via WhatsApp te bestellen. Bestellingen dienen uitsluitend via onze website www.hippeprintjes.nl geplaatst te worden of via email aan info@hippeprintjes.nl.

Je kunt de status van jouw bestelling zien in je persoonlijke account. Er zijn diverse statussen die je daar kunt vinden waaronder onderstaande.

De status processing geeft aan dat wij je bestelling in behandeling hebben genomen. Je ontvangt, indien van toepassing, binnen 24 uur op werkdagen een digitale drukproef van ons. Of wanneer het een niet gepersonaliseerd product betreft, wordt jouw bestelling momenteel geproduceerd.

De status completed geeft aan dat jouw bestelling gereed is en klaargemaakt wordt voor verzending. Je ontvangt bericht van ons wanneer jouw bestelling ook daadwerkelijk is afgegeven aan de vervoerder.

Maatwerk producten kun je het beste per email bestellen. Geef hierbij duidelijk aan wat je wilt bestellen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gewenste product, materiaal, afmeting, afwerking en aantal.

Wanneer wij jouw bestelling reeds in productie hebben genomen is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem daarom direct contact met ons op wanneer je je bestelling wilt annuleren om te informeren naar de status van jouw bestelling.

Het kan soms even duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Check ook goed of de bevestiging niet in de ongewenste post is terecht gekomen. Indien je toch nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op om te checken wat er aan de hand is.

Levertijd en verzending

De meeste van onze producten worden met de hand en op bestelling gemaakt. Wij hanteren hiervoor een verwachte levertijd van 3-7 werkdagen, mits anders aangegeven bij het product zelf.

Heb je jouw bestelling voor een bepaalde datum nodig? Neem dan vooraf contact met ons op om te kijken of dit mogelijk is om teleurstelling te voorkomen.

De verzendkosten zijn als volgt:

NL Briefpost zonder track&trace €2,95
NL Brievenbuspakket €3,95
NL Pakketpost €5,95
BE Pakketpost €13,95

Vanaf €150,00 verzenden wij gratis binnen Nederland.

Wij pakken jouw bestelling met de grootste zorg in om schade tijdens transport te voorkomen. Alle bestellingen met track & trace worden doorgaans verstuurd met DHL of DPD. Een enkele keer zullen wij uitwijken naar PostNL. Reguliere briefpost wordt verstuurd via PostNL.

Je ontvangt van ons bericht wanneer jouw bestelling onderweg is met een tracking waarmee je je bestelling kunt volgen. Doorgaans wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag aangeboden.

Ja, wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de €150,00.

Ja, je kunt je bestelling bij ons afhalen op afspraak. Let wel, dit kan pas nadat je bericht van ons hebt ontvangen dat je bestelling klaar ligt. Vanaf dat moment kan er een afspraak gemaakt worden voor het afhalen. Dit kan doorgaans op werkdagen van 08:00u tot 18:00u en op zaterdag in overleg.

Prijzen en betalen

Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren bij ons betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan via de payment provider Mollie:

  • iDeal
  • Bancontact
  • KBC
  • CBC
  • Belfius

Nee. Omdat wij veelal maatwerk en gepersonaliseerde producten leveren is het niet mogelijk om achteraf te betalen. Het is dan ook niet mogelijk om onder rembours te betalen.

Ja. Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw, maar exclusief eventuele verzendkosten.

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

Brievenbuspakket NL €3,95
Pakketpost NL €5,95
Pakketpost BE €11,95

Wij versturen niets via reguliere briefpost.
Wij hanteren géén gratis verzending.

Beeldmateriaal

Wij gebruiken de door jouw gestuurde foto’s en/of bestanden / teksten enkel om jouw bestelling te kunnen verwerken. Deze worden niet voor andere doeleinden verwerkt. 

Wel maken wij foto’s van al onze geproduceerde producten welke wij voor onze website en social media gebruiken.

Wij maken foto’s van alle door ons geleverde bestellingen om te gebruiken op onze website en/of social media om een zo goed mogelijk beeld te geven aan de koper.

Wil je dit niet? Geef dit dan  vooraf expliciet bij je bestelling.

Wij laten graag zien wat wij maken voor onze klanten en dat delen wij dan ook graag. Zo kan het voorkomen dat het door jouw bestelde product op onze social media kanalen staat.

Wil je dit niet? Geef dit dan vooraf expliciet door bij je bestelling.

Ja, dat mag zeker! Graag zelfs. Wij vinden het ontzettend leuk wanneer jij jouw ontvangen product post op social media en ons hier in tagt. Je kunt hier voor onderstaande tags gebruiken.

@hippeprintjes
#hippeprintjes

Heb je een andere vraag?

neem gerust contact met ons op.